Întrebări frecvente

Magazinul nostru online se axează pe comercializarea capsulelor de cafea, compatibile cu diverse sisteme disponibile pe piață: Nespresso, Dolce Gusto, Tchibo, etc.), dar și pe cafea de specialitate de la partenerii noștri, prăjitorii și coffee shop-uri din România.

Atât în ceea ce privește capsulele de cafea compatibile, cât și în ceea ce privește cafeaua de specialitate, vrem să-ți oferim produse de o calitate superioară, care să-ți satisfacă gusturile în materie de cafea.

Te asigurăm că toate produsele vor fi livrate în termen de garanție. În cazul capsulelor de cafea acesteau au o valabilitate de minimum 1 an de la data de producție. În cazul cafelei de specialitate, aceasta este prăjită, măcinată și pregătită imediat după ce ai plasat comanda, în funcție de preferințele ale, pentru a o putea savura proaspătă.

Pentru comenzi te rugăm să folosești opțiunile disponibile pe site-ul coffeelicious.ro. Poți comanda online după ce ți-ai făcut un cont sau fără să-ți faci cont pe site-ul nostru. De asemenea, poți plasa o comandă și pe mailul contact@coffeelicious.ro sau la numărul de telefon disponibil pe site, în cazul în care nu poți accesa secțiunea de shop online.  Îți recomandăm însă să-ți faci un cont pentru că așa vei putea afla în permanență care este statusul comenzii și vei intra automat în programele noastre de fidelizare de care beneficiază exclusiv cei care au un cont validat pe site.

Suntem flexibili dacă vrei să modifici sau să anulezi o comandă. Trebuie doar să ne contactezi pe contact@coffeelicious.ro.

Plata produselor se face în lei, iar costul total al comenzii va fi afișat în secțiunea de shop online sau va fi comunicată prin email sau telefon, în funcție de fiecare caz în parte.

Prețurile produselor de pe site-ul coffeelicious.ro sunt cele finale, cu mențiunea că S.C. EIGHT COMMUNICATION MANAGEMENT SRL este o societate comercială neplătitoare de TVA, conform cu legislația actuală.

Plata produselor se poate face online cu cardul, prin transfer bancar sau prin plata ramburs la curier.

Partenerul nostru pentru livrarea coletelor este compania Fan Courier. Comenzile vor fi procesate în maximum 24 de ore de la plasarea lor, iar livrarea va dura maximum 48 de ore. Te vom contacta de fiecare dată când apar probleme cu livrarea și, de asemenea, te rugăm să ne contactezi dacă nu intri în posesia produselor comandate sau dacă apare orice altă problemă legată de livrare.

Pentru moment, livrările sunt limitate pe teritoriul României, în zonele acoperite de Fan Courier.

La recepţionarea produselor comandate te rugăm să te asiguri că pachetul este în stare bună și că produsele comandate nu au fost avariate. În caz contrar poți refuza comanda fără niciun cost suplimentar și te rugăm se ne informezi printr-unul dintre modurile de contact disponibile pe site.

Pentru comenzile de peste 150 de lei, transportul este gratuit pe teritoriul României. Pentru comenzile mai mici de 150 de lei costul de transport este de 15 lei, indiferent de locul unde vrei să le livră. Urmărește constant site-ul nostru pentru că avem frecvent promoții care includ transportul gratuit, indiferent de valoarea comenzii.

Politica noastră de returnare a produselor respectă prevederile legislative în vigoare pentru comerțul online. Produsele perisabile (categorie la care sunt incluse cafeaua și capsulele de cafea) nu pot fi returnate dacă au fost desfăcut.

Totuși, dacă ai orice fel de problemă referitor la comanda făcută, te rugăm să ne contactezi pe contact@coffeelicious.ro și cu siguranță vom găsi împreună cea mai bună soluție. Până la urmă, o cafea este un moment care trebuie savurat și nu unul care să ne dea bătăi de cap. 

 

În cazul în care returul produselor se face din cauza unei probleme din partea noastră, vom suporta costurile de retur. Pentru orice alte situații, plata returului se face de către tine.

COȘ CUMPĂRĂTURI
Nu ai produse în coș!
Continuă cumpărăturile
0